Omschrijving
In het moderne kantoorgebouw gelegen aan de Energieweg 61-71 in Nijmegen en bekend als ‘De Baron’, is een kantoorruimte van ca. 561 m² V.V.O. beschikbaar op de 3e verdieping. Het gebouw beschikt over een ruime parkeervoorziening met 108 parkeerplaatsen, waarvan 100 op eigen terrein, die pro rato onder de huurders worden verdeeld. Recent heeft het gebouw een complete upgrade ondergaan, waarna de kantoorruimte helemaal instap-klaar is.
LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Het object heeft een goede zicht locatie gelegen nabij de Energieweg/S100 welke de verbinding vormt tussen de A73 en de nieuwe stadbrug ‘’de Oversteek’’ van Nijmegen richting Arnhem. Het object is goed bereikbaar zowel per auto als met het openbaar vervoer. Op het perceel zijn diverse parkeerplekken gerealiseerd aan de voorzijde en zijkant van het object. Met het openbaar vervoer bent u in 15 minuten op Station Nijmegen Centraal Station.
OPPERVLAKTE
Voor de verhuur is momenteel ca. 561 m² V.V.O. beschikbaar.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het object zal in de huidige staat (turn-key) opgeleverd worden, inclusief de volgende voorzieningen:
• gezamenlijke centrale entreehal;
• gezamenlijke lift;
• verwarming middels C.V.-installatie met radiatoren/convectoren;
• topkoeling middels warmtepomp;
• mechanische ventilatie;
• screens;
• kabelgoten;
• datakabels CAT 6A;
• glasvezelaansluiting t.b.v. internet;
• brandmeldinstallatie, ontruimingsinstallatie en brandhaspels;
• inbraaksignaleringssysteem bij de centrale entree;
• vloerbedekking;
• systeemplafond met LED verlichtingsarmaturen.
PARKEREN
Aantal parkeerplaatsen bij het object: 108.
Parkeernorm 1:27 m²
Het parkeerterrein is afsluitbaar. Van het totale aantal zijn 6 stuks bestemd voor hulpdiensten en 2 stuks bestemd voor motorparkeerplaatsen en 2 stuks bestemd voor de fietsenstalling.
HUURPRIJS KANTOORRUIMTE
€ 135,00 per m² per jaar excl. BTW.
SERVICEKOSTEN
€ 40,00 per m² per jaar excl. BTW.
De leveringen en diensten kunnen onder meer omvatten:
• periodieke reiniging van ramen en gevels;
• schoonmaken gemeenschappelijke ruimten;
• onderhoud lift, klimatisering, CV- en overige installaties;
• gezamenlijk en individueel gas-, water- en elektraverbruik, waaronder begrepen meterhuur en vastrecht;
• glasverzekering;
• abonnement en onderhoud bewakingsvoorzieningen;
• abonnement en onderhoud brandveiligheidsvoorzieningen;
• periodiek groenonderhoud en onderhoud parkeerterrein;
• telefoonkosten gemeenschappelijke voorzieningen;
• vuilafvoer;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
ONDERMAAT/OVERMAAT
Indien de opgegeven grootte (ondermaat/overmaat) van de onroerende zaak niet juist is, ontleent geen van partijen daaraan rechten.
HUURTERMIJN
In overleg.
AANVAARDING
Per direct.
HUURPRIJSINDEXERING
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst een jaar na de ingangsdatum van de overeenkomst worden aangepast op basis van het consumentenprijsindexcijfer (CPI) reeks CPI- Alle huishoudens (basisjaar 2015 = 100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSSTELLING
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de huurder dient er minimaal een waarborgsom of bankgarantie ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW gesteld te worden.
HUUROVEREENKOMST
Op basis van het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) vastgesteld, model kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230 BW met standaard algemene bepalingen.